2022-10-17 05:05Pressmeddelande

Ny kontorschef till Trivector Traffic i Lund

Annika Kron, kontorschef Trivector Traffic LundAnnika Kron, kontorschef Trivector Traffic Lund

Välkommen Annika Kron - ny kontorschef på vårt huvudkontor i Lund! Annika har lång erfarenhet av att leda både stora infrastrukturprojekt och större team av medarbetare.

Trivector Traffic fortsätter att växa och vi stärker nu upp med en ny kontorschef till vårt huvudkontor i Lund.

”Vi är väldigt glada över att få Annika till vårt team. Hon har både en gedigen erfarenhet av att driva större uppdragsorganisationer och dessutom ledaregenskaper – precis den mixen vi har letat efter”, säger Lena Smidfelt Rosqvist, vd på Trivector Traffic.

Annika kommer senast från en tjänst på Sweco där hon har varit projektledare för stora multidisciplinära järnvägsprojekt.

”Jag drivs av nya utmaningar och ser nu framför allt fram emot av att få vara med och se till att mina nya medarbetare växer i sina roller”, säger Annika Kron.

Utanför jobbet ägnar Annika gärna tid i naturen och allra helst i skidbacken tillsammans med sin familj.

Tidigare kontorschef Lena Richardson, som har jobbat många år på Trivector Traffic, är tjänstledig för studier. Vi önskar Lena allt väl och lycka till med denna utmaning!

Ta gärna kontakt med VD Lena Smidfelt Rosqvist eller vice VD Björn Wendle.

Om Trivector

Trivectorgruppen består av tre verksamhetsbolag med var sitt verksamhetsområde och ett nära samarbete: Trivector Traffic - Hållbara transporter Trivector System - IT-system för kollektivtrafik Trivector LogiQ - Verksamhetsutveckling Trivectorgruppen står – trots sina olika verksamhetsområden – på en gemensam grund, bestående av arbetsmetod, företagskultur, kärnvärden och uppförandekod.

Lena Smidfelt Rosqvist
VD Trivector Traffic